Sürüm Duyurusu 2.66.00.00

Gönderen:

Logo Tiger ERP, Logo GO, Logo Mali Müşavir 3 ve Logo Start 3 çözümleri için yeni sürümler yayınlanmıştır

Bu bağlamda, Logo Tiger ERP çözümleri, Logo GO Çözümleri, Logo Mali Müşavir 3 ve Logo Start 3 için geliştirilen 2.66.00.00 sürümünün kullanıma sunulduğunu duyurmaktan mutluluk duyuyoruz. Bu sürümle birlikte gelen yenilikler ve dikkat edilmesi gereken konular hakkında detaylı bilgiler için bizimle iletişime geçebilirsiniz.




Daha Fazlası..
0
Analitik CRM nedir? Faydaları nelerdir?

Gönderen:

Kurumsal işletmelerin ürettiği mal ya da hizmet için potansiyel müşteriye ulaşmasından başlayarak tüm süreçleri kayıt altına alabilmesi, işletmenin devamlılığı ve büyümesi açısından oldukça önemli. Tüm bu süreçleri en sağlıklı şekilde yürütebilmenin yolu ise müşteri ilişkilerinin bilinçli şekilde yönetilmesinden geçiyor. İş süreçlerinin gittikçe teknoloji ile paralel seyretmesi de kurumsal yazılımlardan biri olan CRM çözümlerini devreye sokuyor. Peki, analitik CRM nedir, analitik CRM çözümleri ile neler yapılabilir? İşte analitik CRM ile ilgili aklınıza takılabilecek soruların yanıtları…

Analitik CRM nedir?

CRM açılımı “Costumer Relationship Management” olan ve sıkça kullanılan kavramlardan biri olarak karşınıza çıkıyor. CRM, yani Müşteri İlişkileri Yönetimi, işletmelere ait tüm müşteri etkileşimlerinin kayıt altına alınması sonucu elde edilen veriler ışığında o işletmenin karlılık oranı ile ticarete dayalı ilişkilerini güçlendirmek ...

Daha Fazlası..
0
Perakende Sektöründe Oyunlaştırma

Gönderen:

Perakende sektörü bilgi ve iletişim teknolojilerine önem verip interaktif deneyim gibi inovasyonlar sunarak tüketicilerin alışveriş deneyimini artırabiliyor. Oyunlaştırma da müşteri deneyimini artıran inovasyonlardan biri olarak öne çıkıyor. Peki, oyunlaştırma nedir, perakende sektörüne nasıl avantajlar sağlar?

Müşteri talepleri ve davranışlarıyla şekillenen sektörde, teknolojiyle doğup mobil oyunlarla büyüyen Z kuşağı taşları yerinden oynatıyor. Geleceğin tüketicileri olarak görülen Z kuşağı, pazarlama uzmanlarının dikkatini teknolojiye çeviriyor. Oyunlaştırma teknoloji odaklı yatırımlarına hız kazandıran sektörde müşteri deneyimini artırmanın en iyi yolu haline geliyor.

Oyunlaştırma nedir?

Oyunlar dopamin adı verilen mutluluk hormonunun salgılanmasını sağlıyor. Oyunlaştırma, oyunların mutluluk ve motivasyon üzerindeki olumlu etkilerini hedeflere ulaşmak için kullanmaya dayanan yenilikçi bir pazarlama yöntemi olarak karşımıza çıkıyor. 2010 yılı itibarıyla Google Trends’te yerini alan bu yöntem, hem pazarlamada hem ...

Daha Fazlası..
0